Vanliga frågor om Marknadsföring

Markedsføring og promotering

Här svarar vi på några av de vanligaste frågorna vi får från våra gäster gällande marknadsföring.
Vilka marknadsföringsstrategier är effektiva för att locka deltagare?

Att synas på de plattformar som målgrupper befinner sig på. Är det LinkedIn eller Instagram, eller kanske direktutskick, den egna hemsidan eller en mässa? Hellre "rätt" personer och färre än många men inte den målgrupp man söker.



Hur kan man utnyttja sociala medier före, under och efter konferensen?

Viktigt att ni vänder er mot den målgrupp som just ni riktar er till. Uppmärksamma unika talare eller stora nyheter som skall presenteras. Lägg upp live under konferensens pågående och summera med mycket bilder efter.



Hur kan man profilera sitt företag hos er i samband med en konferens?

Beachflaggor och roll ups får gärna användas, både utanför entrén och i anslutning till konferenslokaler.



Kan man ha utställare hos er?

Vi har flera foajéer i anslutning till konferenslokalerna, som lämpar sig bra för utställare. Stäm av med oss i förväg gällande plats och utrymme för dessa.



Finns det bilder från er som vi kan använda till inbjudan?

Vi har en bildbank på vår hemsida och dessa bilder får ni gärna använda i inbjudningar och program.
Kika gärna efter bilder här >> bildebank



Kan ni stödja med marknadsföring och PR för eventet?

Nej, det lämnar vi åt beställaren.